Fantastic service!

Legacy OSTC's
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Dangerous Dave

Fantastic service!

Post by Dangerous Dave »

Being the fat fingered idiot I am I managed to flick the USB protection plug off my OSTC 2 down a drain.
So I emailed Matthias (heinrichsweikamp) he relied within 10 mins and I've just recived a new plug FOC from Germany, all within 4 days.
Now that's what I call fantastic support!:)
lamentin
Posts: 28
Joined: 08 Jan 2009, 15:00

Re: Fantastic service!

Post by lamentin »

I'm fully agree
Hiasl
Posts: 55
Joined: 18 Mar 2008, 17:32

Re: Fantastic service!

Post by Hiasl »

lamentin Wrote:
-------------------------------------------------------
> I'm fully agree


Me too!

I sent a defective OSTC to Matthias on Thursday this week an I received a new (!) one on Friday. :-)
Viele Grüße
Matthias

OSTC Mk II #661
Steve
Posts: 94
Joined: 15 Apr 2009, 13:09

Re: Fantastic service!

Post by Steve »

totally agree on the good and fast service

thanks to HW
Steve
CMAS 2* Instructor
CMAS Advanced Nitrox Instructor
Belgium
georges
Posts: 5
Joined: 22 Feb 2009, 10:28

Re: Fantastic service!

Post by georges »

For me the same, I can also state the service provided by H&W is extra ordinary!!!
Thx a lot for that.
Regards,
Georges.
Gerd_S

Re: Fantastic service!

Post by Gerd_S »

Auch von meiner Seite ein RIESSEN Lob an euch, super schnelle Unterstützung in jeder Hinsicht.
Euer Service ist heutezutage eine Seltenheit.
vielen Dank nocheinmal.

Gerd
Mark W.
Posts: 30
Joined: 22 Feb 2010, 21:43

Re: Fantastic service!

Post by Mark W. »

...dem oben gesagten ist nichts hinzuzufügen! Einsame Klasse - weiter so!
Vielen Dank!
Grüße
Mark
...sehr zufrieden mit meinem OSTC 2N 3715 (ex. Mk.2 457)
Longli
Posts: 152
Joined: 07 Feb 2010, 16:29

Re: Fantastic service!

Post by Longli »

Schließe mich dem vorbehaltslos an!

Gruß Torsten
OSTC MK2 407
Rocco

Re: Fantastic service!

Post by Rocco »

Moin Leute,
da es diesen Thread "Guter Service" schon gibt, möchte ich auch hier mein Lob
loswerden.
Ich habe heute meinen OSTC MK.2 aus dem Service wieder bekommen und muss sagen die Abwicklung meines Problems war einfach klasse. Sehr netter, schneller und kompetenter Mailkontakt im Vorfeld, schnelle Behebung des Problems und dabei Mailkommunikation mit mir, so das ich immer wußte wo sich mein Gerät befindet und was damit ist. Ich muß sagen, daß erlebt man in der Form bei wenigen Unternehmen ist für mich ein Grund das heinrichs weikamp weiter zu empfehlen und sollte mal wieder bei mir ein Kauf in Richtung der Produktpalette
von hw anstehen,muß ich nicht lange überlegen.

Vielen Dank
swissdiving
Posts: 841
Joined: 30 Jul 2011, 07:30

Re: Fantastic service!

Post by swissdiving »

Same here!

Thanks heaps, also to Manfred.
Cheers,

Hansjoerg

--> 2N - 2201 / 3892
--> OSTC4 - 257 / 392 / 424 / 1324 Fischer
--> OSTC5 - 1507 S8

RTFM
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