Belgium users??

Legacy OSTC's
Post Reply
PeterT

Belgium users??

Post by PeterT »

Hello, i'm looking to buy a mixedgas divecomputer and the OSTC looks very interesting! All the information is on the homepage and i also learned a lot by reading this forum! So now I would like to see it 'in action' for real.
Are there perhaps some Belgium owners active on this forum who would like to help me out? I live in Limburg.
Thanks
Peter
kurt.sys

Re: Belgium users??

Post by kurt.sys »

Hey Peter,
Ik woon in Brugge en heb een ostc (en ben daar uiterst tevreden van) en gebruik jdivelog als electronisch logboek. Je mag het gerust eens komen bekijken... of als ik in de komende maanden nog eens ga duiken (zeker eens in Nemo33), dan kun je't ook onder water zien.
Kurt
corona_citron

Post by corona_citron »

Ik heb ook een OSTC. Ik woon dichtbij Tongeren....(maar in de waalse gedeelte)
Waar duik je ?

Groetjes
PeterT

Post by PeterT »

Dag Kurt en corona, bedankt voor jullie snelle reactie! Als jullie zo vriendelijk willen zijn mij een beetje op de hoogte te houden van jullie duikactiviteiten kunnen we misschien eens ergens aan de waterkant afspreken?!
Nu zondag zit ik de ganse dag in het Zilvermeer in Mol, maar tijdens het winterseizoen duiken we ook regelmatig in de steengroeves in het waalse landgedeelte (Barage, vodel?e, roche fontaine...).Ook gaan we dikwijls naar de Blausteinsee.
Hebben jullie reeds technische duiken gedaan met de ostc? Met welke versie? Ge ziet, nog ne hoop vragen ;)
Mvg
Peter
corona_citron

Post by corona_citron »

Ja, ik duik regelmaat in de grotten met mijn rEvo en met TX10/50 of 14/30.
Geen echte probleem gehad. Ik ga alleen maar tot +/- 80 meter.
Volgende week ben ik in de Lot in Frankrijk. Ik ga af en toe in Rochefontaine.
Als je daar gaat, laat mij iets weten maar het is moeilijk voor mij voor 15/12.

mvg
Lieven Bogaert

Post by Lieven Bogaert »

Ik heb ook een OSTC en ben van Oostkamp. Als je deze winter nog eens een groeveke doet, laat anders eens iets weten!

groetjes,

Lieven
PeterT

Post by PeterT »

Ok corona en Lieven, zodra ik een steengroeveke aandoe laat ik jullie zeker iets weten!
Alvast bedankt!
svekke_s

Post by svekke_s »

Ik ben ook bezig met het zoeken naar een nieuwe duikcomputer en deze lijkt mij interressant omdat je deze ook weer kunt uitbreiden zoals VR3, maar wel veel goedkoper.
Nu had ik toch graag eens wat gebruikerservaringen van jullie gehoord, als dat mogelijk is.

Alvast bedankt.
Sven
corona_citron

Post by corona_citron »

het is een zeer interessante product.... Dat gaat perfect... zeer gemakkelijk te lezen....
Ik heb duidelijk geen opmerking.... maar ik moet zeggen dat de eerste verbinding met de pc niet altijd zo eenvoudig is....

mvg
PeterT

Post by PeterT »

voor alle OSTC-bezitters; nu zondag 14 december ga ik in de voormiddag in Sprimont duiken en in de namiddag in Esneux! Dus mocht er iemand tijd en zin hebben om ook een duikje te doen en mij zodoende kennis te laten maken met de OSTC, laat maar iets weten!
Alvast bedankt

mvg
Peter
Post Reply